Kundeservice
Trenger du hjelp med å finne riktig båtutstyr for din båt? Da er du på rett sted! Vår kundeservice er her til å veilede båteiere i Norden til å velge det optimale utstyret som passer til din båt og ditt behov. Vi står klare til å svare på dine spørsmål og gi deg eksperttips, slik at du kan få mest mulig ut av din båtopplevelse.
Åpningstider:
Mandag-Søndag 08:00 - 20:00
Tel: +47 22 82 00 70
Om du står i kø kan det være lettere å nå oss via e-post. Telefonsupport er på svensk eller engelsk.Du kan sende oss e-post på kundeservice@watski.no eller bruk skjemaet nederst på siden.
Skal du returnere en vare? Klikk her.
Du kan sende oss e-post på business@watski.no
Vil du betale med faktura eller legge inn en bestilling? Send oss en e-post med bedriftsnavn, organisasjonsnummer og faktura- samt leveringsadresse.Ta kontakt med Klarnas kundeservice her eller løs problemene dine direkte i Klarna-appen.
Er det mulig å endre eller legge til noe i min bestilling?
Dessverre er ikke dette mulig. Vi plukker, pakker og sender bestillingen så fort den har kommet inn i vårt system.
Jeg ønsker å annullere min bestilling?
Vær oppmerksom på at selv om du har sendt en e-post om annullering av din bestilling til kundeservice, betyr det ikke at ordren er automatisk annullert.
Vent derfor på svar fra kundeservice hvor de bekreftet om dette har blitt annullert i vårt system.
Jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse på e-post. Hva gjør jeg?
En ordrebekreftelse skal automatisk bli sendt til den oppgitte e-postadressen. Har du ikke mottatt noen ordrebekreftelse, vennligst kontakt oss så snart som mulig på kundeservice@watski.no.
Jeg har skrevet adressen feil, hva gjør jeg?
Har det blitt skrevet feil mottakeradresse så må man ta kontakt med kundeservice så fort som mulig. Vi skal da forsøke å hjelpe deg. Vi kan dessverre ikke garantere at vi klarer å endre i tide da vi pakker bestillinger fortløpende, men vi gjør alltid et forsøk.
Jeg ønsker å gjør en retur, hva gjør jeg?
Registrer din retur her: https://www.watski.no/return-consumer med ditt ordernummer og hvilke produkter som skal returneres.
Kan dere sende pakken min slik at jeg har det i morgen?
Vi har dessverre ingen ekspresslevering. Vår leveringstid er 1-4 arbeidsdager avhengig av hvor du bor i Norge og hvilket leveringsalternativ du velger.
Jeg ønsker å reklamere en vare som har blitt defekt innenfor reklamasjonstiden, hvordan går jeg fram?
Ditt kjøp er omfattet av forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsretten er to år, og i noen tilfeller fem år. Det betyr at du som kunde kan få en mangelfull vare reparert, byttet med en ny, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av situasjonen.
Registrer din reklamasjon. Legg gjerne ved bilder av feilen. Du vil etter registrering få muligheten til å laste ned en returetikett som du skal benytte når du returnerer varen til Watski.
Det er viktig at produktet emballeres godt slik at vi mottar den i lik stand som når du sendte den. Vi kommer så snart som mulig til å behandle reklamasjonen. Når reklamasjonen er behandlet vil du bli kontaktet av oss.
Hvordan blir jeg bedriftskunde?
Send e-post til business@watski.no med bedriftsnavn, organisasjonsnummer og og faktura- samt leveringsadresse.
Jeg ønsker å få rabatt på mitt kjøp?
Vi tilbyr våre kunder muligheten til å opprette et ønske om tilbudspris på kjøp over 20 000 kr. Å be om et tilbudspris fra oss er veldig enkelt, les mer: https://www.watski.no/om-oss/storkjopstilbud